Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Bijvoorbeeld over:
- De wijze waarop u bent behandeld
- Een niet nagekomen afspraak
- Reparatie of onderhoud dat niet naar tevredenheid is uitgevoerd
- Beleid van Woonzorg Nederland
Wij vinden dat vervelend om te horen en zoeken graag samen met u naar een oplossing.
Om een klacht in te dienen kunt u de volgende stappen nemen.
1. Meld het bij uw bewonersconsulent
Heeft u een klacht? Meld dit dan allereerst bij uw bewonersconsulent. In samenspraak met u, gaat hij of zij hiermee aan de slag.
Vind hier uw bewonersconsulent
2. Niet tevreden over de klachtafhandeling?
Is uw klacht niet naar tevredenheid afgehandeld door uw bewonersconsulent? U kunt nu bij de afdeling Klachten terecht. Wij vragen u uw klacht opnieuw in te dienen. Dit kan via email of schriftelijk:
klachten@woonzorg.nl
Woonzorg Nederland
Äfdeling Klachten
Postbus 339
1180 AH Amstelveen
Let op! Onderstaande onderwerpen neemt de afdeling Klachten niet in behandeling.
- Reparatieverzoeken
- Overlast
- Huur en servicekosten. U kunt hiervoor terecht bij de Huurcommissie.
Klacht ingediend, wat nu?
Uw klacht is niet naar tevredenheid opgelost. En u heeft via email of schriftelijk uw klacht opnieuw ingediend. Wat gebeurt er nu?
U wordt binnen 5 werkdagen gebeld om de klacht en het vervolg te bespreken. Uitgangspunt is om binnen 6 weken tot een oplossing of uitspraak te komen.
3. Klachtencommissie
Heeft u uw klacht gemeld bij uw bewonersconsulent én bij de afdeling klachten, maar bent u het niet eens met onze oplossing voor uw klacht? Dan verwijzen wij u naar de Klachtencommissie.
4. Klachtenprocedure
Meer informatie over onze klachtenprocedure, vindt u in ons klachtenreglement Woonzorg Nederland.