Zo meldt u een reparatie
Meld een reparatieverzoek voor uw eigen woning of een algemene ruimte via het online formulier verderop op deze pagina. De bewonersconsulent neemt contact met u op als hij of zij nog vragen heeft over uw verzoek. Zo niet, dan neemt de aannemer contact met u op.
Wilt u een acute storing melden? Bijvoorbeeld aan een lift of een automatische deur in uw complex? Neem dan rechtstreeks contact op met het verantwoordelijke reparatiebedrijf. De contactgegevens van het reparatiebedrijf vindt u bij de informatie over uw complex.
Ook voor storingen aan uw verwarmingsinstallatie zoals uw CV kunt u zelf rechtstreeks bellen met uw CV-installateur (zie meterkastkaart).
Calamiteit
Bel het telefoonnummer van uw bewonersconsulent. Bij calamiteiten wordt u doorverbonden met onze meldkamer, die u graag verder helpt.
Wie doet wat?
Woonzorg Nederland is verantwoordelijk voor het grote onderhoud van de algemene ruimten in uw complex, zoals de algemene ingang en hallen.
Ook voor het grote onderhoudswerk in uw woning is Woonzorg Nederland verantwoordelijk. Voor kleiner onderhoud bent u als huurder zelf verantwoordelijk. In de brochure Onderhouds ABC leest u hoe het werkt.

Onderhoudsabonnement
Voor € 5,20 per maand kunt u een onderhoudsabonnement afsluiten. Als u hiervoor kiest neemt Woonzorg Nederland een deel van het kleiner onderhoud van u over. Lees meer over het onderhoudsabonnement.