Lees voor
Bewonersconsulent Woonzorg Nederland in gesprek met seniore huurders

Denk en praat mee

We vinden het belangrijk uw stem als huurder te horen. We gaan daarom op verschillende manieren met u in gesprek over uw woning en woonomgeving. Hierdoor kunnen we onze dienstverlening nog beter op uw wensen aanpassen.

  • Zo is op ieder wooncomplex de bewonersconsulent uw eerste aanspreekpunt. Naast hulp bij vragen, reparaties en klachten, draagt hij of zij bij aan een fijne en veilige woon- en leefomgeving. Heeft u ideeën over het bevorderen van de leefbaarheid op uw complex? Schroom niet en ga het gesprek aan met de bewonersconsulent.

  • Wij vragen uw mening bij grote projecten die u aangaan. Bijvoorbeeld een verbouwing of verduurzaming van het wooncomplex. Via vragenlijsten en informatiebijeenkomst kunt u uw mening geven.

  • Uw stem kunt u ook laten horen door aan te melden bij ons klantenpanel.

  • En u kunt deel uitmaken van een huurcommissie. Of samen met andere huurders een huurderscommissie oprichten

Praktische informatie

Jonge vrouw belt met smartphone

Contact

Heeft u vragen over wonen bij Woonzorg Nederland? Neem contact met ons op.