- U bevindt zich hier:
- Ik huur
- Klachten & overlast
- Klacht indienen

-
Klacht indienen
Bent u niet tevreden over onze dienstverlening?
Bijvoorbeeld over:- De wijze waarop u bent behandeld
- Een niet nagekomen afspraak
- Reparatie of onderhoud dat niet naar tevredenheid is uitgevoerd
- Beleid van Woonzorg Nederland
U kunt hierover een klacht indienen bij uw bewonersconsulent. In samenspraak met u, gaat hij of zij hier dan mee aan de slag
Niet tevreden over klachtafhandeling
Is uw klacht niet naar tevredenheid afgehandeld? U kunt nu bij de afdeling Klachten terecht. Wij vragen u uw klacht opnieuw in te dienen. Dit kan via email of schriftelijk:- klachten@woonzorg.nl
- Woonzorg Nederland
Äfdeling Klachten
Postbus 339
1180 AH Amstelveen
Let op
Onderstaande onderwerpen neemt de afdeling Klachten
niet in behandeling.- Reparatieverzoeken
- Overlast
- Huur en servicekosten. U kunt hiervoor terecht bij de Huurcommissie
Klacht ingediend, wat nu?
Uw klacht is niet naar tevredenheid opgelost. En u heeft via email of schriftelijk uw klacht opnieuw ingediend. Wat gebeurt er nu?- U wordt binnen 5 werkdagen gebeld om de klacht en het vervolg te bespreken
- Uitgangspunt is om binnen 6 weken tot een oplossing of uitspraak te komen
Niet eens
Bent het niet eens met onze oplossing voor uw klacht. Dan verwijzen wij u naar de Klachtencommissie. -