- U bevindt zich hier:
- Ik huur
- Klachten & overlast
- Klachtenbehandeling

-
Klachtenbehandeling
Wat, wanneer en bij wie?
Heeft u een klacht?
Klachten kunnen te maken hebben met de woning, de woonomgeving, de dienstverlening en het technisch onderhoud.
Klachten betreffende het technisch onderhoud vallen voor een deel onder de verantwoordelijkheid van de verhuurder en voor een ander deel onder die van de huurder. Voor een totaaloverzicht verwijzen wij u naar de brochure Onderhouds ABC. Overige klachten kunnen te maken hebben met de uitvoering van onderhoudswerkzaamheden, woninginspectie, de dienstverlening van Woonzorg Nederland of personen die werken in opdracht van Woonzorg Nederland.Hoe kunt u een klacht melden?
De bewonersconsulent is uw centrale aanspreekpunt bij Woonzorg Nederland. Hij of zij zorgt voor een reactie op uw klacht of vraag. Binnen vijf werkdagen wordt uw vraag in behandeling genomen. Wij laten u ook weten wanneer u een inhoudelijke reactie op uw vraag kunt verwachten. Wij streven ernaar dit uiterlijk binnen 2-4 weken af te handelen.
De bewonersconsulent is telefonisch bereikbaar van 8.30 tot 13.00 uur. De gegevens kunt u vinden op uw informatiekaart of op www.woonzorg.nl1. Huurt u van een plaatselijke stichting?
Indien de huur en het onderhoud van uw woning via een plaatselijke stichting verlopen, verwijzen wij u voor klachten naar de plaatselijke stichting.2. Niet tevreden over de afhandeling van uw klacht?
Bent u het niet eens met de manier waarop Woonzorg Nederland uw klacht heeft afgehandeld, dan kunt u zich wenden tot de Klachtencommissie. Voordat u de klacht bij de Klachtencommissie indient moet u uw klacht al wel schriftelijk bij de bewonersconsulent hebben ingediend.Klik hier voor het online klachtenfomulier als u niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht. U kunt ook het klachtenformulier in de brochure Klachtenbehandeling en Klachtencommissie invullen en opsturen. In deze brochure treft u de stappen aan die u kunt ondernemen om uw klacht op te lossen.
-