- U bevindt zich hier:
- Ik huur
- Onze dienstverlening
- Onze werkwijze

-
Onze werkwijze
Dicht bij de klant
Woonzorg Nederland biedt u een comfortabele woning. Maar ook hoogwaardige diensten, zorg en uitstekende service. We willen u een woonomgeving bieden, waarin u zo veel mogelijk zelf kunt bepalen hoe uw leven eruit ziet. Om dit te bereiken, staan onze bewonersconsulenten letterlijk en figuurlijk dicht bij de klant. Hieronder vertellen we meer over de werkwijze.
Lokale teams
Het complex waarin u woont is onderdeel van een cluster. Bij dat cluster hoort een lokaal team van bewonersconsulenten en een clustermanager.
Bewonersconsulent
De bewonersconsulent is voor u als huurder het eerste aanspreekpunt voor vragen, klachten en kleine reparaties. Hij/zij zorgt voor een prettig en veilig leefklimaat in en rond het complex. Hij/zij reageert slagvaardig en adequaat op wensen en klachten. De bewonersconsulent heeft ook een sociale rol. Hij/zij heeft belangstelling voor de bewoners en kijkt als dat nodig is ook ‘achter de voordeur’. Hij/zij respecteert daarbij uiteraard de privacy van huurders.
Clustermanager
Het team van bewonersconsulenten staat onder leiding van de clustermanager. Die houdt de kwaliteit van de dienstverlening in de gaten en heeft contact met lokale (zorg)partijen en gemeentes. Hij/zij weet wat er lokaal in de markt aan de hand is en speelt hier met zijn team op in. -