4/16/2025
Woonzorg Nederland vernieuwt haar ICT-systemen. Daarom zijn vanaf woensdag 16 april zowel de Woonzorg Thuis app als het Mijn Woonzorg voor zakelijke huurders tijdelijk niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak.
Wat betekent dit?
- Particuliere huurders kunnen tijdelijk geen gebruikmaken van de Woonzorg Thuis app.
- Zakelijke huurders kunnen tijdelijk geen gebruikmaken van Mijn Woonzorg om huurzaken te regelen of reparatieverzoeken in te dienen.
Spoedreparaties
Spoedreparaties blijven mogelijk:
- Particuliere huurders kunnen voor spoedreparaties contact opnemen met hun bewonersconsulent.
- Zakelijke huurders kunnen in deze periode spoedreparaties melden via 088 – 921 0999.
Zodra de Woonzorg Thuis app en Mijn Woonzorg weer beschikbaar zijn, melden we dat onder andere via deze website.
Vragen
Bent u een particuliere huurder en heeft u vragen?
Neem dan contact op met uw bewonersconsulent.
Bent u een zakelijke huurder en heeft u vragen?
Neem dan contact op met uw accountmanager.