'Ik ben heel blij dat ik door mijn werk een bijdrage kan leveren aan het wooncomfort van onze doelgroep.'
'Toen ik net bij Woonzorg Nederland ging werken viel het me al snel op dat de organisatie veel menselijker is dan je zou verwachten bij zo’n grote landelijke organisatie. We werken natuurlijk in lokale teams maar het contact tussen ons team en het hoofdkantoor in Amstelveen is erg goed. Ook met de andere teams in de regio hebben we een goede wisselwerking.
Wat ik zo leuk vind aan deze baan is dat geen dag hetzelfde is. Meestal houd ik in de ochtend wel een spreekuur. Onze klanten kunnen dan hun vragen aan mij stellen. Ook ga ik vaak bij de mensen langs, dat wordt erg gewaardeerd. Ik heb verschillende complexen in mijn beheer en deze liggen niet altijd bij elkaar in de buurt. Ik ben dus ook best wel wat tijd kwijt met reizen. Ik heb ook veel contact met onze technische mensen. Als ik een klacht van een bewoner krijg dan speel ik deze door aan hen. Maar soms moet ik het ook zelf doen, daar leer ik veel van. Mijn technische kennis is door deze functie echt wel verbeterd!
Het is fijn om te merken dat mijn inspanningen een positief effect hebben. Zo hadden we een complex waar er best veel woningen nog niet waren verhuurd. Bijvoorbeeld door er vaak te zijn, veel met de bewoners te overleggen en een nieuwsbrief te versturen heb ik de leegstand fors kunnen verminderen.
Ik ben heel blij dat ik door mijn werk een bijdrage kan leveren aan het wooncomfort van onze doelgroep.'