Door mijn kennis en ervaring met vergelijkbare projecten kan ik mijn klanten helpen, maar ook behoeden voor eerder gemaakte fouten.
Hoe ziet een gemiddelde dag er voor jou uit?
Erg afwisselend. Ik werk voornamelijk voor zorginstellingen op het gebied van ouderenzorg en beschermd wonen voor mensen met een verstandelijke beperking. Maar ook bijvoorbeeld gezondheidscentra en huisartsenpraktijken behoren tot mijn klantenpakket. Ik hou me bezig met transformatie en renovatieprojecten, huurovereenkomsten, huurachterstanden en facturen. Maar ook beheer- en onderhoudsvraagstukken komen bij mij terecht. Een huurder wil bijvoorbeeld zelf zonnepanelen plaatsen of een ketel vervangen voor een duurzame variant. Daar moeten afspraken over gemaakt worden. Wie doet wat en wie betaalt bijvoorbeeld het onderhoud?
Wanneer haal je voldoening uit je werk?
Als ik samen met mijn collega’s een meerjarig project oplever. De sleuteloverdracht aan de huurder is dan een speciaal moment. Maar ook het delen van best-practices met klanten geeft me energie. Door mijn kennis en ervaring met vergelijkbare projecten kan ik mijn klanten helpen, maar ook behoeden voor eerder gemaakte fouten. Ik zie mijn klanten vooral als partners, we willen samen het beste voor onze doelgroepen.
Op welk project ben je trots?
Het transformatieproject Bloemendal in Deventer. We blazen een oud verzorgingstehuis nieuw leven in. Het project is nog in volle gang. We verduurzamen en renoveren het complex en maken er samen met de hurende zorginstellingen en andere stakeholders een nieuw thuis van voor verschillende doelgroepen. We proberen er echt een community vorm te geven. Een enorm meerjarig project. We werken met allerlei disciplines samen in een team en we hebben onlangs het eerste deel van het gebouw opgeleverd. Dat maakt me wel trots.