Lees voor

Hoe ziet een gemiddelde dag er voor jou eruit?

Ik werk veel op afstand. Dat is als adviseur BOG goed te doen, want ik krijg vragen van collega’s uit het hele land. Die gaan over facturen, huurcontracten of huurachterstanden. Maar ook bijvoorbeeld over het vormgeven van een nieuwe samenwerking voor een ontmoetingsruimte in een complex. Voor vragen over de transformatie van panden, bezoek ik de locatie. De bewonersconsulent leidt mij dan rond. Daar krijg ik energie van, want de bewonersconsulenten van Woonzorg praten met veel passie over hun complexen.

Hoe help jij je klanten?

Ik help o.a. accountmanagers, clustermanagers en bewonersconsulenten om anders naar hun complex te kijken. Dat geeft weleens wrijving, maar op een goede manier. Ze zetten vaak het bewonersbelang voorop, ik wijs hen ook op het zakelijk belang. Komt er bijvoorbeeld een bedrijfsruimte vrij, dan zoeken we meestal een nieuwe klant. Maar je kunt die ruimte ook inzetten voor het complex, bijvoorbeeld als scootmobielruimte. Ik kijk altijd hoe ik meerwaarde kan creëren voor het complex en de klant, zodat Woonzorg de ruimtes optimaal kan benutten. Samen met mijn collega’s kom ik vaak tot goede oplossingen. Dat geeft me een hoop voldoening.

Op welk project ben je trots?

De transformatie van een dienstencentrum in Ochten. Een huurder vertrok na 20 jaar uit het pand en er was achterstallig binnenonderhoud. Ik werkte samen met de bewonersconsulent en we gaven de bedrijfsruimtes een complete facelift. Denk hierbij aan een nieuwe vloer, keuken (pantry) en schilderwerk. Het doel: een communitygevoel creëren voor onze nieuwe zakelijke huurders. En dat is gelukt. Er is een compleet nieuw gezondheidscentrum ontstaan met o.a. een psycholoog, een huid- en speltherapeut. We hebben van niks een verhuurbare eenheid gemaakt, een mini-kantoorpand. En we hebben contracten en afspraken zo vormgegeven dat we er achteraf zo min mogelijk werk aan hebben.