Let op: werkzaamheden Mijn Woonzorg
Vanaf 16 april is Mijn Woonzorg tijdelijk niet beschikbaar, omdat we onze ICT-systemen vernieuwen. Dit duurt ongeveer twee weken. Goed om te weten: spoedreparaties kunt u in deze periode gewoon blijven melden. Bedankt voor uw begrip!
Mijn Woonzorg is een klantportaal waarmee u ten alle tijden snel en eenvoudig belangrijke informatie over uw locatie(s) kunt raadplegen. Via Mijn Woonzorg is het onder andere mogelijk om reparatieverzoeken in te dienen en de status daarvan te volgen.
Plek voor al uw huurzaken en vragen
Mijn Woonzorg is alles wat u als zakelijke huurder van Woonzorg Nederland nodig hebt, met één druk onder de knop. Reparatieverzoeken, onderhoudsverdelingen en contactpersonen overzichtelijk bij de hand: Mijn Woonzorg biedt het. Zodat u snel kunt schakelen in uw werk.

Overzicht
Volg realtime lopende zakenInzicht
Weet in detail wat er speeltAlles op één plek
Vind praktische informatie snel terugEigen regie op Mijn Woonzorg
Als zakelijk huurder bepaalt u zelf wie er binnen uw organisatie toegang krijgt tot het klantportaal, voor welke locaties zij informatie kunnen inzien en wat zij binnen Mijn Woonzorg kunnen doen. Handig, want zodra een collega van functie verandert of uit dienst gaat, past u zelf diens rechten aan. En komt er een nieuwe collega in dienst? Ook die nodigt u eenvoudig zelf uit voor Mijn Woonzorg.
Agile ontwikkeling
Mijn Woonzorg is een dienst in permanente ontwikkeling. We optimaliseren huidige functionaliteiten op basis van feedback van gebruikers en ontwikkelen nieuwe functionaliteiten. Denk aan een financieel overzicht, een aanvraag om de bedrijfsruimte aan te passen of inzicht in het klantdossier. Als gebruiker van Mijn Woonzorg wordt u geregeld gevraagd hoe Mijn Woonzorg u het beste van dienst kan zijn.
Aanmelden
Heeft u interesse in Mijn Woonzorg? Meld u dan aan via onderstaand formulier!