Zo meldt u een reparatie
Wilt u iets laten repareren in uw bedrijfspand? We leggen u graag uit hoe u hier melding van maakt.
Reparatieverzoek bij geen gebouw gebonden installaties
Storingen aan geen gebouw gebonden installaties kunt u indienen via het formulier reparatieverzoek onderaan deze pagina.
Een storing aan gebouw gebonden installaties
Storingen aan de gebouw gebonden installaties kunt u rechtstreeks (24 uur per dag) melden bij het onderhoudsbedrijf. U kunt dan direct een afspraak met hen maken. Meer informatie hierover staat vermeld op de informatiekaart. Heeft u nog geen informatiekaart? Vraag deze dan aan bij uw accountmanager.
Wat gebeurt er na het indienen van een reparatieverzoek?
Na het indienen van het reparatieverzoek ontvangt u een kopie van de melding in uw mail. U ontvangt opnieuw een kopie van de opdracht als deze naar een onderhoudspartij is verstuurd. Een onderhoudspartij moet binnen 48 uur na de opdracht contact met u opnemen voor het maken van een afspraak. De uitvoering is afhankelijk van de gemaakte afspraken die vastgelegd zijn in de onderhoudsverdeling van het huurcontract.