We vinden het belangrijk uw stem als huurder te horen. We gaan daarom op verschillende manieren met u in gesprek over uw woning en woonomgeving. Hierdoor kunnen we onze dienstverlening nog beter op uw wensen aanpassen.
- Zo is op ieder wooncomplex de bewonersconsulent uw eerste aanspreekpunt. Naast hulp bij vragen, reparaties en klachten, draagt hij of zij bij aan een fijne en veilige woon- en leefomgeving. Heeft u ideeën over het bevorderen van de leefbaarheid op uw complex? Schroom niet en ga het gesprek aan met de bewonersconsulent.
- Wij vragen uw mening bij grote projecten die u aangaan. Bijvoorbeeld een verbouwing of verduurzaming van het wooncomplex. Via vragenlijsten en informatiebijeenkomst kunt u uw mening geven.
- Uw stem kunt u ook laten horen door aan te melden bij ons klantenpanel.
- En u kunt deel uitmaken van een huurcommissie. Of samen met andere huurders een huurderscommissie oprichten.
Praktische informatie
![Jonge vrouw belt met smartphone](/_next/image?url=https%3A%2F%2Fmedia.umbraco.io%2Fwoonzorg-nederland%2Frlwpmcak%2F_h1a3771-lr1.jpg%3Fcrop%3D0.19995438195955859%2C0.34411114978003321%2C0.21358397576495%2C0.10062904092932851%26cropmode%3Dpercentage%26width%3D719%26height%3D383&w=1920&q=75)
Contact
Heeft u vragen over wonen bij Woonzorg Nederland? Neem contact met ons op.