We vinden het belangrijk uw stem als huurder te horen. We gaan daarom op verschillende manieren met u in gesprek over uw woning en woonomgeving. Hierdoor kunnen we onze dienstverlening nog beter op uw wensen aanpassen.
- Zo is op ieder wooncomplex de bewonersconsulent uw eerste aanspreekpunt. Naast hulp bij vragen, reparaties en klachten, draagt hij of zij bij aan een fijne en veilige woon- en leefomgeving. Heeft u ideeën over het bevorderen van de leefbaarheid op uw complex? Schroom niet en ga het gesprek aan met de bewonersconsulent.
- Wij vragen uw mening bij grote projecten die u aangaan. Bijvoorbeeld een verbouwing of verduurzaming van het wooncomplex. Via vragenlijsten en informatiebijeenkomst kunt u uw mening geven.
- Uw stem kunt u ook laten horen door aan te melden bij ons klantenpanel.
- En u kunt deel uitmaken van een huurcommissie. Of samen met andere huurders een huurderscommissie oprichten.
Contact
Heeft u vragen over wonen bij Woonzorg Nederland? Neem contact met ons op.