- U bevindt zich hier:
- Ik huur
- Klachten & overlast
- Klachtencommissie

-
Klachtencommissie
Wat, wanneer en bij wie?
Om een klacht in te kunnen dienen bij de Klachtencommissie moet u aan een aantal voorwaarden voldoen.
Deze zijn:- de klacht moet ten minste een keer eerder schriftelijk of per email zijn voorgelegd aan Woonzorg Nederland of de plaatselijke stichting;
- Woonzorg Nederland moet de mogelijkheid hebben gehad de klacht af te handelen;
- de klacht moet uitvoering van beleid betreffen. Klachten over de inhoud van het beleid worden doorgestuurd naar de Raad van Bestuur;
En de klacht mag daarnaast niet:
- Een bezwaar betreffen tegen: uitspraken van instanties zoals de Huurcommissie of de Rechtbank, een aangezegde huurverhoging, verhoging van het voorschot servicekosten, de hoogte van de afrekening van de servicekosten.
- Een verzoek betreffen om huurverlaging, tijdelijke huurverlaging i.v.m. gebreken of achterstallig onderhoud, toetsing van all-in prijs, toetsing van de hoogte van de huurprijs voor het 1e half jaar, toetsing van de nieuwe huurprijs na woningverbetering, en overige zaken waarin de Huurcommissie bevoegd is.
- De inhoud betreffen van een burenklacht.
Als uw klacht aan bovenstaande voorwaarden voldoet kunt u gebruik maken van het formulier hieronder. Als uw klacht niet aan bovenstaande voorwaarden voldoet en u toch een klacht indient, neemt de Klachtencommissie uw klacht niet in behandeling.
Geef kort en duidelijk antwoord op de vragen. U kunt eventueel onderaan een toelichting schrijven. Stuur - een kopie van - aanvullende documenten mee als dat nodig is.
Vul ook uw persoonlijke gegevens in.* = verplicht
Klacht indienen
-